Prezidan René I selebre 79-an

Postby Grandlarousse » Sat Nov 15, 2014 8:10 pm

15-November-2014
‘Nou bezwen fer sir ki nou reste toultan devan e vivan’

Ansyen Prezidan France Albert René ki ti ne le 16 Novanm 1935, pou donk fet son 79enm lanniverser demen.

I en tradisyon kot Prezidan René i fet sa lokazyon avek bann lezot dimoun aze. Sa lannen pa’n en leksepsyon kot Prezidan aktyel Msye James Michel in ofer Msye Rene ek son bann envite en resepsyon.

Sa parti lanniverser ti fer Vandredi apremidi dan zarden State House. Osi prezan ti Vis-Prezidan Danny Faure, bann minis, manm Lasanble Nasyonal, manm komite santral Parti Lepep ek lezot envite.

Se Prezidan Michel ki ti akey son predeseser ek son fanmir a zot larive State House. I ti swet li bon anniverser, ansanm avek tou bann dimoun aze ki ti ganny zot lanniverser yer.

Dan en pti ladres, Prezidan Michel ti dir ki petet nou a dir ki i dir mersi tro souvan, me akoz gratitid napa limit i pou dir mersi Prezidan Rene e tou dimoun aze ki’n travay pour anmenn Seychelles kot i ete ozordi. I ti remersye li pour son vizyon ek sazes. I ti donn lasirans ki i pou toultan rekonnesan pour sa.

http://www.nation.sc/article.html?id=243657

Comment - We are posting this historic picture of the antique Market Strasbourg 13/11/14 - 30 years ago the debacle of that COI research by UNIDO/World Bank and my decision to seek politician asylum in London, events in Sechelles Seychelles, south Africa and elsewhere. We did came across some of those prominent personalities with military experience/knowledge.

Germany celebrated 25th Anniversary of the Berlin Wall

We have written on our SIROP/CDU/ALLIANCE bLOG taht we had acquired the expertise and capacity to work great European project that Tramway system in Strasbourg and the European Parliament - then the government of the SPPF/PL take credit and all their Consulate. Ask of President FA Rene if he can influence that a building like the European parliament get seated/sited in Strasbourg or influence the building of the Strasbourg Tram way.

It is great to have vast wealth and money you can influence and compel others to write and run at your beck and call.

Very unfortunately the vast majority of those Seychellois refuse to listen - by the way the Lord made it possible to meet a real Ton Ton Macoute form Haiti what we talked, joked and laughed about and their were witnessed - we have pictures.
Grandlarousse

Return to Indian Ocean problematic issues